Як відкрити бюро перекладів в Україні компанії нерезиденту?

Нещодавно спілкуючись з нашими зарубіжними партнерами, вони поцікавилися, чи не знаємо ми як їм відкрити бюро перекладів в Україні, що для цього потрібно, скільки це коштує і як довго це по часу.

Питання звичайно цікаве. І нас, як партнерів, оскільки ми знаходимося в Україні, попросили дізнатися про це питання більш детально. Як відбувається реєстрація іноземного представництва в Україні? Скільки це займає часу? Що для цього потрібно нерезиденту? Скільки це коштує в Україні?

Ось це ми і взялися з’ясовувати!

Ми почали шукати інформацію у знайомих юристів, у знайомих іноземців, які відкрили свій бізнес в Україні. Думки тих іноземців, які пройшли ЦЕ, і юридичних компаній, які пропонують швидку і недорогу реєстрацію, помітно розходяться.

Заяви від компаній «Представництво іноземної компанії в Україні за 7000 грн. від 10 днів »дуже далекі від істини.

Численні юридичні компанії пропонують реєстрацію ТОВ або ПП нерезиденту в діапазоні від 4000 грн. і вище. Але вони не уточнюють, що саме вони при цьому реєструють – представництво іноземної компанії, ТОВ або ПП. З цим в першу чергу потрібно визначитися Вам, так як та чи інша форма реєстрації має свої недоліки і переваги.

Недоліки і переваги – це не тільки пакет документів, але і гонорар юридичних фірм, за допомогою яких Ви будете реєструвати свою компанію. Також, не слід забувати про державне мито!

І так перейдемо до подробиць …

Відповідно до затвердженого наказом Міністерства зовнішніх економічних зв’язків і торгівлі України від 18.01.96 № 30 та інструкції (в редакції наказу Міністерства економіки України від 15.06.2007 №179 (z0730-07) розроблено механізм реєстрації іноземних представництв в Україні.

Якщо Ви вирішили зареєструвати в Україні представництво іноземної компанії, це, мабуть, самий дорогий варіант.

Для початку, компанії, яка хоче відкрити Бюро перекладів в Україні, а саме відкрити представництво, необхідна консультація юридичної компанії або юриста.
Далі необхідно підготувати наступні документи:

– Заяву на реєстрацію представництва іноземної компанії фірмою нерезидентом;

– Документ, що підтверджує реєстрацію головною компанії, наприклад, витяг з податкового, банківського або судового реєстру);

– Довідка з банку, де відкрито рахунок в іноземній валюті, із зазначенням номерів рахунків;

– Довіреність на представницькі функції в Україні на директора іноземного представництва та на співробітників юридичної компанії, за допомогою якої Ви будете здійснювати реєстрацію;

– Дозвіл центрального банку країни головною компанії на відкриття рахунку представництва цієї компанії в Україні з правом ведення її підприємницької діяльності;

– Протокол зборів на створення іноземного представництва (Бюро перекладів) в Україні і на призначення директора;

– Копія документів, що підтверджують особу директора представництва (паспорт і індикаційний номер);

– Оригінал договору оренди іноземного представництва, за юридичною адресою;

– Оплата державного мита та отримання виписки з банку про оплату.

Цей етап займе у Вас в середньому від 2 до 5 робочих днів.

Наступним етапом буде легалізація або Апостилізація юридичних документів компанії в країні головною компанії, якщо це необхідно.
Якщо Вам зручніше проставити Апостиль на документах в країні походження Вашої компанії, то Ви можете легалізувати документи цим шляхом.

Або ж можна здійснити легалізацію Ваших документів у Консульстві цієї країни в Україні.

Далі потрібен переклад і нотаріальне завірення всіх документів, які підлягають цій процедурі.

Отже, попередній етап підготовки документів завершено.

За часом ця підготовка займає близько 20 робочих днів.

Ви, самостійно або за допомогою фахівця юридичної компанії, формуєте пакет готових легалізованих документів.

Третім етапом є подача пакету документів до державного органу, а саме в Міністерство економічного розвитку і торгівлі України.
І як результат отримання свідоцтва про реєстрацію іноземного представництва.

Подача і отримання займуть від 1 до 15 робочих днів.

Заключним етапом є отримання ряду додаткових документів, які видаються на території України вже зареєстрованого представництва.
Це такі документи, як:

– Отримання документа з ЄДРПОУ;

– Отримання довідки про становлення на облік, як платника податків (4-ОПН);

– Отримання довідки про становлення на облік, як платника єдиного соціального внеску (2 -ЕСВ);

– Виготовлення та отримання печатки.

За часом цей етап займе у Вас від 9 до 15 робочих днів.

Фінансові витрати на реєстрацію за 60-80 робочих днів у Вас займуть близько 8000-10000 тис. Грн. + Державне мито обійдеться в 2500 USD.

 

Це основні моменти, про які слід знати Бюро перекладів за кордоном, які вирішили відкрити Бюро перекладів в Україні, або тільки замислюються над цим.

 

Сподіваємось, що змогли Вам допомогти!

Як відкрити бюро перекладів в Україні компанії нерезиденту? обновлено: 23 Травня, 2022 автором: azurit